SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

عاقل نیستم!

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵ ق.ظ

می گویند اگر انسانی عاقل باشد، یک اشتباه را دو بار تکرار نمی کند!

اگه این گزاره رو درست بپزیریم، من اینجا با قطعیت اعلام می کنم:

"من عاقل نیستم!"

اشتباهات زیادی رو دو بار تکرار کردم و فکر می کنم در آینده هم اشتباهاتی رو تکرار خواهم کرد...

اما خب چیزی که مهمه اینه که بدونم چی نیستم؟ عاقل نیستم...

در فرهنگ معین عاقل معنی شده، خردمند... خردمند یعنی صاحب عقل، دانا، دانشند... خب دانشمند نیستم پس!

اگه روزی دانشمند شم... یعنی اونوقت می شه اشتباهاتم رو تکرار نکنم؟؟!

  • Sif Tal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">