SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

ف غیر آخر، ف آخر!

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ق.ظ

سالها پیش شاید در چنین روزهایی، این مطلب کتاب فارسی رو خوندم و جو گیر شدم و بعدش معتاد! طوری که هر جا می رفتم، از مدرسه گرفته تا مهمونی و پارک و خرید، کتاب دستم بود و سرم توش بود. اینکه چرا از اون ور افتادم این ور و چرا دوباره خواستم از این ور، برم اون ور بماند.اما اشتراک جالبی وجود داشت بین این دو ور، که باعث شد خودم رو بهتر بشناسم!

+ راستش این روزها هم، خودم رو با این طرز فکر حفظ می کنم، که اصولا فرقی نمیکنه چکار می کنیم، وقتی کنجکاوی، هیجان، استقامت و پیشرفت می تونیم داشته باشیم و همین روش انعطاف پذیر برخورد با مسائل، تا حالا برام کافی بوده!

+یه رب پیش، آبان شروع شد! :)

  • Sif Tal

نظرات (۴)

  • امیر بهزادپور
  • عکس حس خوبی داشت...حس غریبی داشت برام
    پاسخ:
    برای من هم :)
    نمی دونم چرا ولی حالا که نگاه می کنم به این کتابای عتیقه و درد نخوری که اون سالا به خوردمون می دادن حالم بد می شه. یه نظام آموزشی مزخرف...

    شاید برا همین هم اون زمان برای من زیاد مهم نبود که حتما مثل امین و اکرم بشم! هرچند از قبلش اهل کتاب بودم.
    پاسخ:
    آره این سیستم آموزش خیلی جای کار و ارتقا دادن داره...
    با این متن؟؟ :))
    آخه چرا با این متن؟
    مثلن با اون شعرمن یار مهربانم اینا معتاد نشدی؟؟ :دی
    پاسخ:
    فضیه اینجاس که حتی تو مسافرت هم درس می خوندن خب!! :))
  • موشک (ریتالین)
  • الان که فکر میکنم کل عمر ما رو تو مدرسه تلف کردن

    واقعا چی یاد دادن 5 سال دبستان ؟ هیچی . 5 سال ها . 5 سال از یه لیسانس بیشتره

    یه ذره ضرب و جمع بلد بودیم فقط  . کل این حجم رو به جای 12 سال میشد تو 6 سال درس داد خدایی

    عمرمون رو تلف کردن
    پاسخ:
    موافقم که آموزش می تونه خیلی بهتر از این باشه و کلی جای پیشرفت براش وجود داره! 
    شاید مشکل اینجاس که ما تخصص آموزش رو جدی نگرفتیم... .
    من تا حالا یه آدم تو دانشگاهمون دیدم که ارشدش رو داره آموزش فیزیک کار می کنه و می خواد یه تز ارائه بده که چطور آموزش فیزیک رو بهتر کنیم. :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">