SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

تا وقتی مجبور نشی، عوض نمی شی!

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ب.ظ

تا وقتی که راه داشت، به این فکر می کردم که در باره ی من چی فکر می کنه! اما وقتی که فهمیدم که از من بدش می یاد، اونوقت فهمیدم، دیگه نباید به این فکر کنم که راجع به من چی فکر می کنه!!! 

به عبارت دیگه! تا وقتی محبوبی، ذهن و رفتارت می ره سمت اینکه این محبوبیت رو حفظ کنی. اما وقتی محبوب نیستی، چیزی نیست که بخواد حفظ شه و چقدر زندگی راحتتر می شه! بالاخره الان فهمیدم راه اینکه برام مهم نباشه مردم راجع به من چی فکر می کنن اینه که  در نظرشون آدم خوبه! نباشم!! اصلا چرا باید خوب بود؟!

زندگی خیلی کوتاه تر از اینه که بخوایم چیزای کم اهمیت رو هم به کولمون بکشیم، یکی از این کم اهمیت ها همین محبوبیت هست! از حالا فرض می کنم هیچ کس برای من ارزش خاصی، قائل نیست و لازم هم نیس که قائل باشه! هیچ کس منو آدم مهمی نمی دونه و لازم هم نیست که بدونه!

+عکس از اینجا  برداشته شده.

  • Sif Tal

نظرات (۴)

امیدوارم همه چیز برات خوب پیش بره در هر صورتی. 
پاسخ:
ممنوون فاطمه جون :)
کاملننننن موافقم باهات، وقتی حس کنی برای طرف مهم نیستی یه آپشن جدید اضافه میشه: divert و میتونی یه نیمچه فحشیم بهش بدی و با خیال راحت، بدون مشغله ذهنی زندگیتو بکنی
پاسخ:
فحش خیلی بد حتی!!
ولی بدش دیگه مهم نیس :)
خیلی خوب گفتی :) 
منم با این داستان خیلی درگیرم :( 
پاسخ:
:(
باید حل شن اینا... 
اینکه دیگران دربارت چی فکر می کنن نذار مهم باشه اما نه اینکه تاثیری بذاره به اینکه خودت چی می خوای از خودت و همین طور خوب بودن ذاتیت.
پاسخ:
:)
باشه.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">