SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

فقط سر یه پیاز

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ب.ظ

پیاز عوضی، در شرف پوسیدگی، کلی هم ریشه داشت!

تو کِش مکش، با ریشه هاش بودم که یهو پیاز له شد و تیکه هاش پاشید اینور اونور. از سرِ قطع امید از پیاز! همراه سوزش چشمام و با اشک داد زدم: فااااااک! ... پیازِ  ****... و همون لحظه! خواهر زادم که فقط چهارسالشه، جلوم وایساده! :|

   

خیلی، پیاز ناجوری بود. اصلا هم طعم خوبی هم از پیاز داغش درنیومد!

البته که دارم خدا خدا می کنم که خواهر زادم، یادش بره چی گفتم. حالا فاک هیچی! اون یکی، خیلی بد بود! :(

  • Sif Tal

نظرات (۴)

حالت چشما از حدقه در اومده؛)
پاسخ:
:))
کش مکش چرا؟ به طور خیلی ساده تهشو می بری. از ته تا سرش با چاقو یه خط میندازی و پوستشو میکنی. و تمام :/ البته هر چی تازه تر باشه راحت تره خب :)))


بیخیال، بزرگ میشه یادش میره :|
پاسخ:
دقیقا!
مرحله ی سرش بود...
هر چی جوون تر باشه، راحتتره، حتی تو رنده کردن :/

امیدوارم :))
خیلی کنجکاوم بدونم *****چی بوده:/
پاسخ:
خوب نبود! بیخیال :دی

+به عنوان راهنمایی، تعداد ستاره مهمه!
واقعن **** رو گقتی؟؟؟ :)))))
حالا بچه از فردا راه بیفته بگه **** کی پاسخگوئه؟؟؟
:))))
پاسخ:
:)))

تقصیر با پیازِ **** بود!
بعدشم، من فقط واقعیتو گفتم.

پیازِ **** داغ شده، پاسخگو باشه خب!
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">