SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

آدمها خیلی بچه تر از این حرفا هستند.

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ

می دونید وقتی با دقت به دور و برم نگاه می کنم. آدمهای این شکلی زیاد هستند، در درونشون، خیلی غمگین هستند، چون کلی نیازهای مختلف دارند و البته وقتی مقابلت قرار می گیرند و نگاهت می کنند و حرف می زنند با شخصیت به نظر می رسند. ولی در جستجو هستند که آیا تو آدمی هستی که بتوانی بهشان چیزی بدهی؟ و ممکن است حتی آزمایشی از تو خوششان بیاد یا برنامه ای بریزند و اصرار داشته باشند که تو شاملش باشی، حتی مثلا برای خودت! یا مثلا به تو  یه سری محبت می کنند و بعد چند برابر انتظار دارند و یا منت می گذارند. بعضی ها آنقدر سیاست دارند که غیر مستقیم منت می گذارند و کنترل می کنند.

این آدمهای نیازمند، در عین حال تظاهر می کنند که حالشان خوب هست و چه رویاها رو آرزوها و برنامه هایی برای آینده شان دارند و زندگیشان چه خوب پیش می رود حتی! ولی در نهایت می فهمی که همه ی خوبی هایشان، در جهت رفع همان نیازهایی بود که از همون اولش در وجودشون بود. نه به خاطر اینکه آدم خوبی هستند و نه برای اینکه دوستت دارند.

خیلی چیزها الکی و بی خود هست. الکی تر از همشون اعتماد به قدرتی است که وجود نداره.

  • Sif Tal
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.