SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

موهایم

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۳ ب.ظ

هنوز یک ساعت تا امتحان مونده بود. قیچی رو برداشتم و رفتم تو حموم... روی موهام دست کشیدم. موهام حسِ پنچاه سالگی داشتند! هنوز حالم خوب نبود و بالاخره قیچی رو گرفتم روی موهایم می خواستم فقط با یک حرکت همش رو از جا بکنم. ولی قیچی اونقدر قدرت نداشت. آروم آروم قیچی رو حرکت دادم... هربار که قیچی که صدا می خورد آرامش ام بیشتر می شد. انگار داشتم خلاص می شدم، نمی دونستم تا این حد از موهام بدم می آد!!! خون دماغ شده بودم. خون کفِ حموم، با تارهای مو می چرخید... .

می شد تو دو سه مشت همش رو جمع کرد! چیز زیادی نبود. همش رو ریختم روی درب توالت فرنگی و بعد با یک پلاستیک جمعشون کردم. تا حالا هیچ وقت این قدر از نبودنِ موهام خوشحال نشده بودم! حتی دلم می خواست، با قیچی می تونستم کچل کنم!! ولی دو سه سانتی نگه داشتم. از حموم که اومدم بیرون و جلوی آینه، فرهای کوچیک رو سرم رو دست می زدم... خودم رو مجبور کردم که به ناحیه ی فرقِ سرم که خیلی کم پشت شده، دست نزنم که شاید کمی احساسِ رضایت برایم بمونه! ولی رضایت یک دقیقه هم طول نکشید. دلم می خواست همون موهای دو سانتی هم نبود! دلم می خواست به جای سرِ  امتحان، می رفتم یه آرایشگاه و مقتعه ام رو در می آوردم و می گفتم لطفا موهایم رو بتراشید. دلم می خواست پسر می بودم و می شد که همیشه خودم رو کچل نگه می داشتم. تا اینکه دختری باشم که مجبوره با ریزشِ موهاش کنار بیاد!

    

+ همم... بیخیال! این همه پسر کچلِ کوچیکتر از سی سال، تو این دنیا هست! یه چندتا دختر هم کنارشون؟ درست نیست که آدم به خاطر کم پشت بودنِ موهاش خجالت بکشه! نه؟ ولی راستش، من خجالت می کشم و دلم می خواد که خجالت نکشم. راستش گاهی دلم می خواد باور کنم که ممکنه پسری پیدا شه که از دخترِ کچل خوشش بیاد؟ :))

  • Sif Tal

نظرات (۵)

من دوست دارم یه طرف سرمو کچل کنم((-:
خوبی سیف جانم؟
پاسخ:
عه! شاید منم نصفش رو کچل کردم. ببینم که چجوری می شه، بعد اگه خوشم اومد! همش رو می زنم! :))
خیلی هم بد نیستم. مرسی :))

مهم مغزه که کم پشت نباشه :)

برای پسر ها یه قرصی هست به نام فیناستراید که میتونن روزی یه دونه از 18 سالگی بخورن تا بعدا موهاشون نریزه . 

برای دختر ها هم شاید قرصی برای جلوگیری از ریزش باشه . 

ولی کلا چیز مهمی نیست :)
پاسخ:
:)))
  
نمی دونم. احتمالا یه راههایی هست.
  
ولی هر چی هم که بگیم باطن و درون آدم مهمه و ظاهر الکیه! باز هم هرکسی خودش رو تو آینه نگاه می کنه و دلش می خواد که از ظاهری که می بینه حداقل! بدش نیاد. :)
من که خیلی تیپ بزنم و به خودم برسم بازم در بهترین حالت من رو با جوونی های احمدی نژاد اشتباه میگیرن :))))

بیخیال :)
پاسخ:
بیخیال شدم. :))
مال منم خیلی میریزه :(
نمیدونم چه مرگشه :(
اعصاب حرد کن ترین چیز دنیاس
فعلن یه شامپو از عطاری گرفتم (بعد از کلی دکتر رفتن و بی نتیجه بودن) یه اسم خرگوشک، بد نیست...
پاسخ:
دکترم می گفت تا 22 23 سالگی می شه که ترمیم بشه. مکمل غذایی که می خوری؟ به تغذیه و استرس هم هست. دلایل مزخرف دیگه اش رو دکتر باید درمان کنه.
یه ساله کوتاه کردم
و زندگی ، زندگی ، زندگی رو مزه مزه کردم.
فکر میکردم از شمایل دخترانه خارج میشم اما
واقعا زیباتر شدم

خونه دیگه پر از مو نیست
حموم رفتن ها خیلی سریع
خرج شامپوها کم
رهایی از گرما
سبک شدن سر و کله...
بازم بگم؟ :))
بابا من خیلی خوشبختم!
پاسخ:
همش عالیه.
  
فکر کنم اگه کچل کنم. راحت تره حتی. :)
سال بعد می آم می گم. یه ساله که همیشه سرم رو کچل نگه می دارم. 
فکر می کردم کچل کردن فقط مال پسر هاست!
ولی بعدش فهمیدم، خیلی بهم می آد. خلاف چیزهایی که خواهرم همیشه بهم می گه که اگه کچل کنی زشت می شی!!!
  
دیگه شونه نمی زنم.
حمومها خیلی خیلی سریع.
(نمی دونم شامپو می خواد؟ یا کیسه کشیدن کافیه؟)
رهایی از مو های کم پشتی که همیشه مامان با ناراحتی بهشون نگاه کنه. و هی با شونه بیاد، موهام رو این ور و اون ور کنه که کچلی وسطش مشخص نشه!!
  
باز هم بگم؟ :))
 
خیلی هم عالییی!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">