SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

خدایا فقط این شکلی تموم نشم!

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ

دلم می خواست برای لحظه هایم، به اندازه ی یک دهمِ حس خوبِ وجود او در افکارم، ارزش قائل می بودم. اون وقت حتی می شد، بیشتر زندگی کنم.

  

+اردیبهشت خوب نبود. به جز زانو درد و کمر درد و ... . افتادن از پله های دانشکده. حس کردم پتانسیل اینو دارم که دوباره برگردم به دوره ی افسردگی! چون که یکی دو هفته ای نمی خواستم از خونه برم بیرون.

++چرا نمی فهمیم که خیلی مهم نیست چه کاری انجام می دیم؟!! مهم اینه که بشه با تمام وجود، یه کاری رو انجام بدیم.

+++راستی مقاله ای که روز تولدم سابمیت کرده بودیم. major revision خورده. یعنی غلط هاش رو اعلام کردن.  اگه تصحیح کنم و تحصیصاتم رو قبول کنند، چاپ می شه. 

++++ممنون از تمام کامنت ها تون برای پست قبلی. :)  هر چی دوست دارید بگید. نظرات کاملا بازه.

  • Sif Tal

نظرات (۸)

خیلی ناراحت شدم بابت افتادن و اتفاقای ناخوشایند. امیدوارم خرداد حسابی برات جبران کنه:)

و بابت چاپ مقاله هم پیشاپیش تبریک ^ـ^
پاسخ:
مرسی :*
  
حالا اگه درست حسابی تصحیحش کنیم چاپ می شه. :دی 
ممنون. :)
خارجَکی هست نمیفهممش!
پاسخ:
:))
مفهومش همونی هست که گفتم. می گن تصحیح کنید. چاپ می کنیم. :)
ای بابا حواست بیشتر به خودت باشه!
برا من که خرداد پر حادثه ای در راهه. امیدوارم خوب و خیر باشه واسه من و تو و تمام دوستامون. :)

تبری بابت مقاله :)
پاسخ:
چشم داداش بایپولار!
ایول! یعنی اتفاقات خوبی می افته ؟
 
ممنون :)
  • فیلو سوفیا
  • بازم تبریکات فراووون و اینکه خودت هم میدونی که چقدر بابت مقاله که گفتی خوشحال شدم:*** الهی شادیهای بیشترت رو ببینم:)
    خرداد خوبه ها؛)
    پاسخ:
    تو عزیزمی شقایق :)
    مرسی که بهم باور داری. :* 
    (((-:تبریک عزیزمم*_*ایشالا یه خرداد قشنگ برات رقم بخوره
    پاسخ:
    ممنون پری جان :*
    برای تو هم.
    انشالا این ماه از قبلی بهتر باشه برات *_*
    پاسخ:
    ممنون فاطمه گل ^_^
    ایشالا برای تو هم خرداد خیلی خوب باشه.
    شما به نظرم بعد لیسانس راحت میتونستید اپلای کنید . حیفه با این سطح علمی بالا ارشد رو تو ایران موندید . ولی خب دیگه برای دکترا گول نخورید :دی تا درهای اروپا بسته نشده برید :) 
    پاسخ:
    مرسی :) 
    چشم!

    خوب شیــــــــــــــن زود زود زود برین و دیگه هیچی رو مرز افسردگی نبره ـت و سال دیگه همین موقعا هاوایی ببینیمت حتی، لیمونادبه‌دست لب ساحل و غرق در مقاله و کتاب و البته ضدآفتاب. :D

    پاسخ:
    خیلی خوب بود. :))  حالا هاوایی هم نشد. همین سواحل ایتالیا هم خوبه ها! :دی 
    مرسیییی :*
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">