SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

حالت تهوع

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۷ ب.ظ

غذایی که ناهار خوردم هنوز تو معده ام داره می چرخه و حالم رو بد کرده و دلم می خواد هر چی خوردم، بالا بیارم! ولی از اونجایی که مامانم نشسته اینجا و همه ی حرکاتم رو زیر نظر داره. اگه الان بالا بیارم، سریع می فهمه و نتیجه می گیره که من حالم بده. مامان گل من هم مثل خیلی از مامانها! از اون مدلهایی هست که جو گیر می شه و حال بدِ آدم رو می گیره و ده برابر بدتر برمی گردونه. در نتیجه دارم به زور این حس تهوع رو تحمل می کنم. وایسم مامان بره بیرون؟! یا اینکه من برم دستشویی عمومی پیدا کنم؟! :/

+اصلا هم دخترِ با ملاحظه ای نیستم ها! فقط می خوام از اتفاقاتِ بدتر جلوگیری کنم!! :|

  • Sif Tal

نظرات (۵)

من همیشه این موقع ها بو کردن لیمو یا کمی مزه کردن اب لیمو حالمو بهتر میکنه:(خوب شو زود
پاسخ:
جدی؟ 
دقیقا مزه ی آبلیمویی که ظهر خوردم تو دهنمه! خیلی عجیبه. :|
سلام
:)
پاسخ:
سلام :)
برو بالا بیار راحت شی!
اصن چجوری نگه داشتی؟!
پاسخ:
اوکی شد! مامان رفت بیرون... 
خب نمی دونم! همیشه این قابلیت رو داشتم، از بچگی! :))

(( : خوبی الان؟
پاسخ:
آره خوبم 
مرسی :))))
چقدر سخت می گیری و خودت رو آزار می دی...
پاسخ:
:))))
شایدم کمی سخت می گیرم. ولی تو مامان من رو نمی شناسی :))))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">