SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

شاید فقط شاید

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۵۱ ق.ظ

نشستم فکر کردم که شاید همیشه کم رنگ شدن رابطه، به خاطر عوض شدن اولویت ها نیست.

کم شدنِ توجه و دزدکی به یاد هم بودن، همیشه به این معنی نیست که دوست داشتن کوچیک تر شده.

دور شدن از دوست داشتنی ها، شجاعت زیادی می خواهد، ولی شاید گاهی این دور شدن علاوه بر خودخواهی، ریشه در علاقه و اعتماد هم دارد؟

   

ولی می دونستی که می دونم که زیاده خواهی و حرص، جزو دلایلِ ناگفته ات بود؟

ولی می دونستی که می دونم که گاهی گذشتن و عبور کردن، به معنی ترک کردن نیست... فقط به معنی زندگی کردن است. اما در هر حال، ترک شدن اتفاق می افتد... خواه ناخواه! 

و نمی دانم که می دانی که هنوز تاریک ترین درد دوست داشتنی ام را به تعویق می اندازم... همون بخشی از من که بی صبرانه می خواهد، لذت فراموش کردنِ تو را بچشد. دریافت

  • Sif Tal

نظرات (۲)

  • فیلو سوفیا
  • پریروز به طور عجیبی از سوختنم لذت بردم...تجربه ی جدیدی بود و دوست داشتم ببینم چه مزه ای داره!! درد داشت ولی دردش هم لذت بخش بود. من رو با حادثه ی جدیدی آشنا کرد و فکر کنم ارزشش رو داشت؛)
    پاسخ:
    تازگی ها فهمیدم خیلی ها این شکلی هستن که از درد لذت می برن. منم از سوزوندن خودم لذت می بردم گاهی.
    ولی چی شدی؟ :( 
    گاهی گذشتن و عبور کردن، به معنی ترک کردن نیست... 👍
    پاسخ:
    :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">