SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

گاهی رفتارهایی از بعضی آدمها، می بینم که واسم زننده هست، البته معلومه، که از دست این آدمها ناراحت نمی شم. چون آدمها خیلی موجودات پیچیده ای هستند، خیلی پیچیده تر از یه رفتار...

اما در لحظه این رفتارها، جدا می تونه آزار دهنده باشه به خصوص تو محیط کاری، که نمی شه از بعضی ها که باهاشون کار می کنی، دوری کنی و یا به شیوه های قبلی من، استفا بدی!!! وقتی یاد 5، 6 سال پیش می افتم اینجور موقعها وقتی اذیت می شدم، سریع می رفتم با یکی صحبت می کردم حداقل تو ذهنم با یکی حرف می زدم! اما الان حوصله ی حرف زدن راجع بهشون رو ندارم! اگه وقت کنم کمی راجع به علت ناراحتیم می نویسم و سریع فراموش می کنم خود رفتار رو... و در اکثر مواقع هم اینقدر درگیر مشغله های مختلف هستم که فراموش می شه...

+فکر می کنم دارم بزرگ می شم شاید... نه اونقدر بزرگ، هنوز کلی بچم!!

  • Sif Tal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">