SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

تو را از عواقب خریت گریزی نیست...

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ

گاهی هم باید خریت کنیم،

و یک راه خریت را، که در رویاهایمان نتیجه گرفتیم ما را به هدف می رساند، در پیش می گیریم، می ریم جلو، انگار که  این وسط اصلا هیچ چیزی وجود ندارد، در واقع، نسبت به همه چیز کوریم، به جز اون هدف و راه خریتی که در نظر گرفتیم... .

معلومه، احتمال اینکه از راه خریت، به هدف برسیم، خیلی کمه!!!

اما چون در حال خریت هستیم، نمی فهمیم و می ریم جلو و جلوتر و بعد با مخ، زمین می خوریم!!! می بینیم، نه تنها به چیزی که می خواستیم، نرسیدیم،  آبرو و غرورمون هم شکسته...

+ من هر وقت خواستم خریت کنم، معمولا به کسی چیزی نمی گفتم... که آبروم نره! اما تازگیها فهمیدم به کسی بگی یا نگی، فرقی نمی کنه، آبرو و غروری که هر آدمی جلوی خودش داره، خیلی مهمتر از آبرو و غروریه که جلوی دیگران داره و اون،می شکنه در هر صورت!!! 

  • Sif Tal

نظرات (۱)

ولی من واقعا حس میکنم آدمی که خریت نداشته باشه زندگی نمیکنه!!
پاسخ:
ممنون از اینکه خوندین :)

آره... انگار از خود خریت کردن هم، گریزی نیست.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">