SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

نتیجه کنکور ارشد

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ق.ظ

دیروز نتایج کنکور اومد و رتبم خوب شد، الان دیگه اجازه دارم برم دانشگاه شریف و ارشدی که 3 سال و نیم پیش شروعش کرده بودم رو تموم کنم...

خب، از اینکه نتیجه گرفتم از تمام اون مرور کردنها و حل سوالای 10 سال کنکور ارشد فیزیک، امیدوار شدم به خودم!

یه چیز خیلی جالبی که برام اتفاق افتاد، سر سوالای ریاضی فیزیک بود، دی ماه دوتا شاگرد داشتم که فشرده باهاشون ریاضی مهندسی کار کردم و سر همون، یه چیزایی از جبر مختلط یاد گرفتم که تو کنکور اومد و جواب دادم... دلچسب ترین سوالای کنکور بود واسم، تقریبا ریاضی فیزیک رو کامل زده بودم :)

اما همه ی این چیزا دیگه برام مثل یه پل می مونه، اینکه دوباره تو شریف درس بخونم هدف نیست واسم و دارم فکر می کنم برای آزمون دکترا هم نخواهم خوند... در عوض باید تا جایی که می تونم کتاب بخونم و با آدمها صحبت کنم و بفهمم من از این زندگی لعنتی!! چی می خوام... و نباید اشتباه گذشته رو دوباره تکرار کنم که دانشجوی فیزیک باشم ولی راجع به همه چیز برنامه بریزم، بخونم و بنویسم و حرف بزنم به جز فیزیک... و بعد بگم چرا به این فیزیک، علاقه ای ندارم!!!

  • Sif Tal

نظرات (۱)

  • بای پولار
  • راستش من متوجه نشدم. یعنی قبلا ارشد می خوندید، بیرون اومدید و دوباره همونجا قبول شدید؟
    اگه اینجوره ای ول به این اراده.
    پاسخ:
    آره دقیقا همین که می گین
    ممنون :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">