SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

سن یه عدده...

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ب.ظ

سن جدا یه عدده!

هیچ ربطی به بزرگ و کوچیک بودن آدمها نداره! گاهی وقتها آدمهایی رو می بینم که عدد سنشون از من کوچیکتره، اما خیلی قوی تر و بزرگتر از من هستن. این آدمها، کلی منو خوشحال می کنن، چون می فهمم، من هم می تونم قویتر و جدی تر بشم و  خودم رو راضی نگه دارم که بیشتر زحمت بکشم و کمتر غر بزنم!!! 

+ منظورم از بزرگ شدن، خوندن یا حفظ کردن چند تا کتاب و نمره ی بیست گرفتن یا شغل خوب و درآمد زیاد نیست... نمی گم اینها بدند و نباید هدف باشند، اما منظورم یه چیز دیگس که در کنار اینها وجود داره.

+فکر می کنم اینکه بعضی آدمها رو بزرگتر ببینیم به ارزشهامون مربوطه و خیلی سلیقه ایه و برای هر کسی متفاوته...

  • Sif Tal

نظرات (۲)

  • محمدمهدی باقری
  • سلام
    مطلب واقعا جالب بود
    راستی با یک سورپرایز برای همه کسایی که توی بیان وبلاگ دارن به روزم.
    عنوان مطلب رو نمیگم ک خودتون بیاید و ببینید امیدوارم خوشتون بیاد و واقعا بتونید استفاده کنید.
    راستی اگر خوشتون اومد یا به نظرتون مفید اومد لایک کنید و اگر هم وبلاگ رو دوس داشتید فالو ( دنبال ) کنید تا مطالب رو براتون ارسال کنم
    منتظر حضور و نظرتون هستم
    http://sarbaz0.blog.ir
    http://sarbaz0.blog.ir/post/1382
    یا علی مدد
    پاسخ:
    ممنون
    تلخ‌تر که من کسایی رو می‌شناسم که از من کوچکترن اما تحربه ها و دیده هاشون بیشتر
    پاسخ:
    ههم... آره تلخ هم هست!
    امیدوارم بشه یه جوری از این تلخی، استفاده ی مثبت کرد؟!
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">