SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

نمی خوام هیچ چیز رو جا بندازم، اما نمی شه...

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

هر شب قبل خواب، یه لیست می نویسم از کارهایی که می خوام فرداش انجام بدم و با خودم می گم اگه لیست کامل!! انجام بشه  یعنی من آدم با پشتکاری هستم!!!

شروع می کنم به نوشتن کارهایی که اولویت دارند و می یام پایین، اول کارهای درسی یا کاریم رو می گذارم بعد می رم سراغ خوندن کتاب مورد علاقم و موضوع وب گردی و یادگرفتن و پختن غذای جدید، زنگ زدن به دوست قدیمیم و وبلاگ نویسی و ... سعی می کنم هیچ چیزی رو جا نندازم!

آخرش می شه یه لیست، که نیاز به زمان زیادی داره برای انجام شدن و در یک شبانه روز نمی گنجه...

شب، از خستگی و ناامیدی اینکه، کارها انجام نمی شه... اول دلم می گیره، بعد عصبانی می شم!!! بعدش برای رفع ناراحتی، می رم سراغ فیلم یا سریال یا اگه دوستام آنلاین بودن، می رم بازی کامپیوتری تا دلم وا شه... ممکنه خیلی از شبها از عذاب وجدان نخوابم و سعی کنم لیست رو تموم کنم.

این روتین مدت زیادی که ادامه داره... و من همچنان نمی تونم خودم رو راضی کنم که یه لیست منطقی بنویسم... 

 Aerosmith - I don't wanna miss a thing   download

  • Sif Tal

نظرات (۳)

باید لیستت رو تعدیل کنی
بعضی کارها حتما نباید تو روز خاصی انجام بشن. لازمه در طول هفته انجام بشن و میتونی بزاریشون برای یک روز خلوت تر
کمال طلبی زیاد آزارت میده و از همه کارهات میمونه
مثلا وبلاگ نویسی که هر روز نیست
یا فیلم دیدن که هر روزی نیست
اگر کمی انتظاراتتو از خودت کم کنی هم به برنامت میرسی هم عذاب وجدان نداری
اینطوری از کل طندگی عقب میفتی
پاسخ:
مرسی
آره باید تعدیل بشه... برنامه ی روزها یکی نیست، تمام کارها رو می نویسم که خیالم راحت باشه، فقط اینها لازمه انجام بشه... و با در نظر گرفتن برنامه های کوتاه مدت و طولانی مدت هستن... اما کلا برنامه های درسیم زیادن... اگه یه سری برنامه های طولانی مدتم رو آهسته تر برم جلو، حل می شه احتمالا :)
عذاب وجدان هم آره حق با تو اه، بازدهی رو کم می کنه انگار :(
  • بای پولار
  • من فقط سکوت می کنم پای این متن. چون که باید مجسمه ی من رو بابت عقب موندگی توی زندگی بسازن و بذارن وسط شهر تا همه عبرت بگیرن ازم ...
    پاسخ:
    بیاید مثبت به قضیه نگاه کنید...
    آدم از انتظارات خودش عقب می مونه... شاید از دید بعضیا مجسمه ی عقب موندگی نباشید!
    یه برنامه بلتد بالا بنویس. بعد تو روزهای هفته پخشش کن. به قولی هفتگی بنویسش. تو هر موقع از روز هم یه چیز جدید بهش اضافه کن اگه میخوای. بعد در اولین فرصت انجامش بده. به راحتی حرف زدن نیست ولی جالبه. آخر هفته هر چی تعداد کارهای زیادمونده کمتر باشه بهتر :) اخر هفته منطورم جمعه ست. روز استراحت. برنامه ی کلی برای هفته ی بعد و زدنش به دیوار اتاق.  
    پاسخ:
    همم...

    آره...اگه بشه انجامش داد که خیلی خوب می شه :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">