SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

میوتد! (muted)

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ب.ظ

تو این چند هفته ی اخیر که سخت گذشت، اکثر اوقات خیلی ناراحت بودم اما حالا آرومم... و می سازم :)

راستی امروز یه نفر جدید! منو تحقیر کرد، به خاطر اینکه تو درسم عقب افتادم و موقعیتهای شغلیم رو ول کردم...اما اصلا ناراحت نشدم!!!

خودم هم تعجب کردم که چرا ناراحت نشدم... بعدش که کمی فکر کردم، به این نتیجه رسیدم که اون آدم موقعیت شخصی و تجربه و اطلاعات مناسبی نداره که قضاوتش برای من مهم باشه و کاش می شد اینو به همه آدمهای منفی باف، تعمیم بدم و چرندیات گوییشون رو، برای ذهنم میوت کنم!!

  • Sif Tal

نظرات (۴)

  • بای پولار
  • آره، خیلی وقته پیداتون نیست.
    منم بعضی وقتا به خاطر تحقیر شدن اونم به همین دلایل کک ام نمی گزه اما خب با شرایطی متفاوت که زیاد مثل شما مثبت نیست.
    اونم اینه که به یک محدوده ی بی خیالی و لاقیدی وحشتناکی می رسم که دیگه هیچ چی برام مهم نیست...
    پاسخ:
    بله اما، بعضی ها حرفهای مخرب زیاد می گن...
    اونا حتما باید میوت شن!
  • علی رحمانی پور
  • خخخخخ
    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنون
    نظر دیگران مهم نیست
    مهم اینه که تو حس خوبی داشته باشی
    مهم اینه که تو اون لحظه ها از نظر خودت تصمیم درست را گرفتی
    پاسخ:
    بله بله :)
    سیفتال
    به گیلکی یعنی زنبور 
    پاسخ:
    ایول آره!
    من هم گیلانی هستم خب :)

    + البته این اسم واس من کمی بیشتر از یه کلمه ی گیلکیه، از یه گروه دوست قدیمی، می یاد :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">