SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

برنامه ی تافل و جی آر ای خوب پیش می ره، 2000 تا لغت حفظ شدم و بیشتر با اسپیکینگ آشنا شدم :) و تا حالا نتونستم جایی کار پیدا کنم... یا رد می شم یا رد می کنم...

اما... بی خیال! بیاید از دورانِ مثلا بیکاری لذت ببریم! برای من که تا دانشجو شدن تنها سه هفته فرصت باقیه...

+حال و حوصله ی دانشگاه رو ندارم! اونم از نوع ارشدش، چون قبلا تجربه ی خوبی نبود، امیدوارم یه جوری قدرت رویارویی باهاش رو پیدا کنم.

++ببخشید، کم می نویسم و کم سر می زنم به وبلاگها، خیلی وقتم کمه این روزا، به خاطر برنامه های زبان و پروژه... .

+++تو این چند ماه، بازی کامپیوتری رو که کامل میگذارم کنار و مجبورم با دوستای گیمرم خدافظی کنم :( اما تصمیم دارم، اینجا رو نگه دارم تو این دوران و بیشتر بنویسم، امیدوارم بتونم! :)

  • Sif Tal

نظرات (۳)

  • در انتظار گودو
  • بیشتر بنویس :)
    می‌خونمت همیشه 
    پاسخ:
    مرسی که می خونید :)
    آرزوی موفقیت دارم. 
    پاسخ:
    ممنون :)
    از ارشد گفتی و کردی کبابم. تمام بدبختی من قبول شدن و رفتن به این دوران تحصیلی بود. من دوران کارشناسی خیلی خوب و مفرحی داشتم اما ارشد خیلی سرد و بی روح بود. اونم توی یک دانشگاه دیگه. شاید برای همین زده شدم.

    امیدوارم برای تو به خوبی بگذره.
    پاسخ:
    ارشد لعنتی!

    ممنون، امیدوارم...
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">