SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

We try our best even if it isn't enough

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ب.ظ

"Do any of us bargain for our life? It seems to me, we just kind of fell into it and then we have to try our best..."

"Homeless to Harvard" 2003

امروز کلا این جمله رو تو ذهنم مرور می کردم، که فقط مهمه که به بهترین وجهی که می تونم، تلاش کنم. می دونم هرگز تلاشم کافی نخواهد بود، اما مهم نیست.

+ به خاطر متن قبل متاسفم که ناراحتتون کردم، الان رمز گذاشته شده، اگه کسی رمز خواست پیام بده.

It's my life - Bon Jovi

  • Sif Tal

نظرات (۲)

تمرینی که من می کنم برای درمان کمال گرایی منفی:

من امروز .... (فلان کار) رو انجام دادم، و راضی هستم و همین برام کافیه :-)
پاسخ:
:)

چقدر خوب! منم دوست داشتم بیشتر اینجوری مثبت اندیشانه، نگاه کنم :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی می شه درباره ی این حرف، حرف زد...

***** *** *** *** *** ** ******
پاسخ:
آره...
خوبن این حرفا، بیشتر بگیم! :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">