SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

لپ تاپ ویروسی

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ق.ظ

داستان از اینجا شروع شد که چند هفته پیش لپ تاپم رو دادم به داداشم که با دوستش پروژه انجام بدن، از قضا لپ تاپ رو جا گذاشت تو خونه ی رفیقش و وقتی برگشت خونه گفت: ببخشید جا موند لپ تاپ، اما اصلا نگران نباش، دوستم قابل اطمینانه! و من هم گفتم: آره، مهم نیست...

بعد از چند روز رفت و لپتاپ رو پس گرفت و چشمتون روز بد نبینه! یعنی یه صفحه فایرفاکس، نمی تونستم باز کنم و بخونم، بعد یه دقیقه، redirect می یومد و بعد پیوندها یا تبلیغ.

به ناچار هاردم رو که سالها توش کلی چیز میز، ریخته بودم، فرمت کردم و الان در حال نصب درایور و نرم افزار هستم، سرعت اینترنت هم ما رو خجالت زده کرده (عوضی...!) حالا فردا هم ساعت 8 کلاس دارم و عصر هم باید برم توضیح بدم به استادم که چی خوندم، با این لپ تاپِ تعطیل... :|

+ چهارشنبه، همینجوری ویروسی برده بودمش دانشگاه، از قضا یکی از دانشجوها لپ تاپ می خواست و تنها کسی که تو آزمایشگاه می تونست بهش قرض بده، من بودم. حالا لپ تاپ ویروسی... هی این آدم می خواد ازجی  میل، پاور پوینت و مقالش رو دانلود کنه، هی صفحه پیوندها می یاد، استاد هم وایساده منتظر! من هم داشتم توضیح می دادم که باید سریع عمل کنی، چند ثانیه فرصت داری تا اون صفحه بیاد، دوباره امتحان کن... بالاخره با موفقیت دانلود شد و در ضمنش، بهم یه سری توصیه هم شد، که چطور از ویروسی شدن لپتاپم جلو گیری کنم. می خواستم بگم، بهترین راه اینه که لپتاپ رو دست پسرها نسپری! :))

++نمی دونم اون صفحات چی بودن، خدا خیرش بده این پیوندها رو، حفظ آبرو کرد!!

  • Sif Tal

نظرات (۵)

  • فیلو سوفیا
  • چند ثانیه فرصت داری:))))))
    پاسخ:
    :))))
    یعنی قشنگ شانس اوردی :| وبی معمولا پسرا بیشتر حساسن :))) عجیبه
    پاسخ:
    آره :)))

    چه می دونم والا...
    کلا لپ تاپ رو نباید دست کسی بدی، دختر پسر نداره :-)))
    پاسخ:
    آره این تصمیم امنیتی که می گی، سیف تره! :))
    آخه چرا صفحه پیوند ها؟!!!!
    واقعا مورد اعتماد بود؟!
    پاسخ:
    چه می دونم! من فکر نمی کردم اینطوری شه؛ یعنی اینجوری ویروس وحشی، به عمرم ندیده بودم! :دی
  • بای پولار
  • آره بابا لپ تاپ سپردن دست دیگران و نابود شده تحوبل گرفتن همانا...
    پاسخ:
    و فرمت کردن هارد و عقب افتادن از کار و زندگی همانا! :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">