SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

کی فکرش رو می کرد

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ب.ظ

کی فکرش رو می کرد سختترین کلاس زندگیم! گرانش و نسبیت عام دو باشه!!! تا حالا اینقدر اصطلاح نا آشنا نشنیده بودم و فکر می کنم با این درس کلی چیزهای جدید یاد بگیرم، دوست داشتم طرز برخوردش با مسایل رو، همون ریاضی شیرین و محض و دنیاهای عجیب غریب! اینکه event horizon، نال است، پس زمان گونه و مکان گونه نیست! و به خصوص بحث آماری سیاه چاله ها خیلی خیلی هیجان انگیز بود... چطور تا حالا دنبال کیهان شناسی نرفته بودم؟!!

و کی فکرش رو می کرد بلافاصله بعد این کلاس هیجان انگیز و مرموز! بریم سر جلسه ی فیزیک پزشکی و راجع به اکتیو و دی اکتیو کردن آنزیم فلان هموگلوبین خون، در 10 درجه سانتی گراد و مفهوم کلمه ی انگستروم!!! برای یه دانشجوی میکروبیولوژی حرف بزنیم! :|

و این همه آزمایشگاه های مختلف که چیزی راجع بهشون نمی دونم، هست و من همچنان در حال سرچ کردن هستم و این روزها همش از خودم می پرسم: آیا دوست دارم این چیزهایی که استادها می گن رو یه زمانی به آدمهای دیگه یاد بدم؟؟!

+تلاش های یه فیزیکدون کوچیک، برای پیدا کردن فیلدش!!!

  • Sif Tal

نظرات (۴)

  • فیلو سوفیا
  • چقدر خوب و هیجان انگیز:))))
    آشغالارو دور بریز و طلاها رو بردار؛)
    پاسخ:
    آرهههه، الان چشمام باز شد نسبت بهشون :)
  • بای پولار
  • به عنوان کسی که فیزیک رو فقط از دوردست ها دوست داره، حرفی ندارم بزنم!
    :))
    پاسخ:
    می فهمم، مرسی از اینکه خوندید! :))
    و مهشیدی که قد برگ درخت فیزیک سرش نمیشه:))))
    پاسخ:
    همین که خوندی، کلی مرسی :دی
    مگه تو ارشد نیستی؟!
    گرایش دارین دیگه!
    بایوفیزیک خیلی شاخه!!! من برداشتمش ۲ سال پیش فک کنم! واقعن لذتتتت میبردم :دی
    ببین یادمه یه جلسه درمورد ویروس HIV حرف میزد، من اصن داشتم منفجرررر میشدم! خیلی خفنه، خیلی باهوشه این ویروس! دلم میخواست اصن برم ایدز بگیرم :))) یادمه با دوستام نشستیم منطقی فکر کردیم که چرا نباید ایدز بگیریم وگرنه هممون مشتاق بودیم خیلی! :))
    پاسخ:
    :)))
    شریف فقط اینجوریه که ارشد و دکترا وقتی وارد دانشگاه می شیم گرایش نداریم و در طول ترم دوم وقتی استاد معلوم می شه، کم کم پروپوزال می نویسیم... اما گرایش رسمی نداره!
    آره بیوفیزیک خیلی خوبه :) ایدز در راه علم! :دی
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">