SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

خوشی اول ترم

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ

و این روزها تا اونجایی که جا داره، وقت هدر می دم. دوست دارم این دوران رو! می خواهم تا جایی که می شه خودم باشم و خودم رو بیشتر بشناسم.

دوست داشتم می تونستم، تمام اضطراب اجتماعی و تمام چیزهای بد رو یکجا بکنم از خودم، اما این پروسه زمان می بره و الان همین که در شرایط پیشرفت هستم، خیلی خوبه.

امروز یکی از بهترین دوستام بهم زنگ زد، راستش هر بار که باهاش حرف می زنم، کلی حرف باقی می مونه برای گفتن و گیج می شم از بازه ی بزرگ حرفهایی که می تونم بهش بگم، چون بهش اعتمادِ کامل دارم و اگه دوستانی مثل اون در زندگی من نبودن، نابود می شدم. کلی مرسی ش. ! :)

  • Sif Tal

نظرات (۲)

  • فیلو سوفیا
  • کلا دوست خوبه...دوست خوب، بهتره...و داشتن دوستای خوب زیاد، بهترتر:)
    دوستای خوبمون زیاد باد:)
    منم امروز با یکیشون صحبت کردم اتفاقا...یه روزی بهم زنگ زد و گفت که درباره ی بیماریم سرچ کرده!! من خیلی خوشحال شدم که فهمیدم یکی دیگه به افرادی که نگران سلامتیم ن اضافه شده...خیلی خوشحال شدم که احساس کردم تنهاییم هی داره کم میشه و کلی آدم مختلف هستن که پشتمن:))
    پاسخ:
    دوستای خوبمون زیاد باااد! :)
    خوشحالم که اینجوریه، خیلی :*
  • بای پولار
  • امیدوارم در راه شناخت خودت و پالایشت از تمام غم ها همین طور بیشتر و بیشتر پیشرفت کنی.

    دوست حتی اگه درمان نکنه آدم رو حداقل مسکنیه که جلوی دردکشیدن رو می گیره. بماند که رفقای خوب چقدر موثرن در تمام احوالات زندگی.
    پاسخ:
    ممنون :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">