SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

روز اول دستیار آموزشی بودن!

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

امروز روز اول تی ای بودن، در زندگیم بود!!! 

وقتی رسیدم سر کلاس، در کلاس بسته بود و دستگیره شکسته! خدا رو شکر تونستم یکی از پسرها رو بفرستم دنبال کلید... اول کلاس که شروع کردم به صحبت،  لحن صدام تغییر کرد و یه بار هم نفسم گرفت، یهو استرس ام زیاد شد اومدم بشینم که استرسم کم شه، اما صندلی از این چرخی ها بود که ارتفاعش رو خیلی کم کرده بودن و میز هم از این بلندا بود! (احتمالا اسم خاصی داره که من نمی دونم) و وقتی نشستم (در حال حرف زدن!) یه مرتبه دیدم هیچ کی رو نمی بینم و در واقع پست میز قائم شده بودم. :))

بلافاصله پا شدم، عین این کمدی ها شده بود!!

مشکل دیگه یه پسر بازیگوش بود که درسش هم خیلی خوب بود، ولی هی با بغل دستیش می گفت، می خندید. البته آوردمش پای تخته دوبار و مشکل حل شد!!!

کم کم صدام جدی شد و سعی کردم تماس چشمیم رو با بچه ها بیشتر کنم، وقتی تمام ذهنم رفت رو مسائل، دیگه استرس نداشتم و حتی کلاس رو خیلی خیلی دوست داشتم و گذر زمان رو هم نفهمیدم :) 

+ مثل همیشه! معلم بودن، رو دوست دارم، انگار یه کنترلی در باطن این کار هست که اعتماد به نفس آدم رو می سازه خود به خود.

++ و فرار من از تدریس به پسرها، تموم شد.

  • Sif Tal

نظرات (۵)

چقدر افتخار توی این نوشته بود،ای جانم :-) موفق باشی همیشه
پاسخ:
مرسی،
تو هم پریسا جان :)
  • فیلو سوفیا
  • تبریکات فراوون  دوست جون:)
    بامزه تعریف کرده بودی...انگار خودم هم از شاگردات بودم اصن؛)
    پاسخ:
    مرسی :***
    یکی هم بود که خیلی سوال می پرسید، تی ای گونه دوستش داشتم، چون می دونستم همراهی می کنه با تمام توجه! :)
    من خیلی دوست دارم TA شمممم :((
    مبارک باشه :دی
    خوب نمره بده اذیتشون نکن :دی
    پاسخ:
    :) مرسی
    احتمالا خبر داری الان فقط به ارشد و دکترا اجازه تی ای می دن! سعی می کنم منصف و با دست باز نمره بدم و تمرین بیشتر حل کنم :دی
    دانشکده ما فقط میذاره دکتراها TA شن تازه TA الک مغم کارشناسیه!
    پاسخ:
    کلا آموزش فشار وارد می کنه، رو دانشکده و استادها که کارشناسی نگیرید! حالا بعضی ها کوتاه می یان بعضی نه... بسته به استاده خیلی! در هر صورت کارشناسی قرارداد نمی بنده...
    چقدر خوب!
    حس نوشته رو درک کردم
    و پابه پای خطها پیش رفتم!
    پاسخ:
    جدی؟ 
    خوشحال شدم :) خیلی ممنون.
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">