SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

ایستادن در هر شرایطی

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ

و آدمهایی که هر بار به خاطرت بیایند، از درون قدرت و استحکامت را می سازند.

آدمهایی که تنها یک نگاه بهشون کافیه، تا نیروی محرکه ای شه برای از افسردگی در اومدن و انجام کارهای سخت.

آدمهایی که خودشون با وجود تمام ناممکنی ها و با وجود انسان بودن و آسیب پذیری، به محکمترین وجه وایسادن!

آدمهایی که نشان دادند، "در نتوانستن هم، بایستن وجود دارد!"

 

*خط آخر از حسین وارث آدم، شریعتی

  • Sif Tal

نظرات (۶)

  • فیلو سوفیا
  • چقد خوبه که داری کتاب شریعتی رو می خونی:)
    من قبلا یه سری از کتاباشو خوندم ولی خیلی وقته دوست دارم که وقت داشتم و کتاب گفتگوی تنهاییه شریعتی هم بود و می تونستم بخونمش:)
    آره...دقیقا توی خیلی از نتوانستنا بایستن هست و جالبش اینه که آدم تو نتوانستن ها بیشتر احساس اضطرار ادامه دادن و محکم بودن داره.
    پاسخ:
    آره من هم! این یکی البته خیلی وقته تو لیست بود، دیگه موقع عاشورا شد، جو گیر شدم و خوندمش :)
    ممنون از معرفی این کتاب، حتما می گذارمش تو لیست! :دی
    آره چقدر قشنگتر هم هست، این جور وایسادن ها...

    +بین خودمون! سطر دوم رو که می نوشتم، به تو فکر می کردم :*
  • فیلو سوفیا
  • :****
    پاسخ:
    :****
    اما من با تمام قدرت نیمه راه از پا میفتم.
    پاسخ:
    و آدمهایی که از پا می افتن، اما دوباره پا می شن هم خیلی خفن هستن! :)
    فعلن که نشستم هیچ کار نمیکنم کاش پا شم ازین برزخ
    پاسخ:
    من هم تو خیلی از ابعاد زندگیم گیر کردم و جلو نمی رم، ایشالا همه پاشیم از این برزخ ها :)
  • امیر بهزادپور
  • و چقدر خوبه که ادمی اینچنین در کنار تو باشد...
    پاسخ:
    این آدمها دردشون هم زیاده، کنارشون موندن از عهده ی هر کسی بر نمی یاد، اما اینکه بتونی کنارشون بمونی، یعنی...
    تو دانشگاهی درس میخونید که آرزوی من بود و قبول نشدم . تو رشته ای درس میخونید که خیلی ها مغزشون نمیکشه . چرا غرور شکسته ؟ تی ای هم که هستید .خیلی موفق هستید . باید مغرور باشید نه غرور شکسته
    پاسخ:
    همم، این داستان داره خب، اما هر بار خواستم بنویسمش نشد!

    گوشه ی کوچکی برای نوشته های یک مغرور!


    خوبه ها!! :)))
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">