SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

جستن آن چیز که نمی دانم چیست!

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ب.ظ

پاییز نشسته رو زمین، عطر هوا عوض شده و من همچنان در جستجوی اینکه از این دنیا چی می خوام، آدمهایی که رد می شن رو با دقت نگاه می کنم. سرچ می کنم تو طرز حرکاتشون و لحن حرفاشون و عمق نگاهشون، حتی تو فضای مجازی هم، تو وبلاگ ها و اینستا می گردم، نمی دونم دنبال چی هستم اما جستجو می کنم و سعی می کنم چند بار بگردم، با دقت! بعدش می رم سراغ ذهن خودم، در کل آروم تر شدم، خاصیت این فصله، بهم آرامش خاصی می ده. آه تصور می کردم هدف آدمها در این دنیا اینه که عاشق شن... و همیشه فکر می کردم که فقط کافیه که عاشق شم و بعد همه چیز درست می شه. زیر لب زمزمه می کنم: "هه! افکار یه دختر کوچولو!" و فکر می کنم، چطور چیزی رو خواستم که نمی تونم تعریفش کنم... .

و باز صدای آشنا و دلنشینش تو جمجعه ی خیالیم می پیچه و منو تقریبا فریب می ده،  "اینقدر فکر نکن، احساست رو در آغوش بگیر و بعد دست در دستش، قدمهایت را باهاش هماهنگ کن..." دوباره و دوباره...اما این بار جلو این ندا وایسادم!

هی! جلوت وایسادم حتی اگه دیگه  همون که تعریف نکردم چیه، نشم! حتی اگه تنهاترین آدم دنیا شم، جلو ندای تو وایسادم... و تو دیگه دلم رو آروم نخواهی کرد، اشکال نداره، درد کشیدن به خاطر "شدن"، بهتر از زجر کشیدن، "بودن" است.

  

+آنچه  خود داشت در دیگران سرچ می کرد؟!

  • Sif Tal

نظرات (۱)

  • فیلو سوفیا
  • احساس میکنم اولین مرحله ی خوشحال بودن با دیگران اینه که یاد بگیری بدون اونا هم خوشحال باشی...تو خودت یه گنجی رو پیدا کنی که وجود دیگران بتونه موجب شکوفا شدنش بشه ولی نبودشون نتونه جلوی وجود داشتن اون گنج رو بگیره...چون خودت میدونی که هست.
    اولین چیزی که تو شنا یاد میدن دوچرخه هست...حرکتی که به واقع جلو نمیبرتت زیاد ولی باعث میشه که مطمئن باشی غرق نمیشی و این مرحله ی اول شنا کردنه:)
    یاد بگیر که غرق نشی...اینطوری هر آبی هم که باشه ممکنه خیست کنه ولی هیج وقت سینکت نمیکنه؛)
    پاسخ:
    اینطوری به قضیه نگاه نکرده بودم راستش.
    راس می گی، ممنون، دارم روش فکر می کنم، ببینم چه کار می شه کرد :*
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">