SifTal

SifTal

در جستجوی درمانی برای اینجور زندگی کردن...

شاید مشکل اینجاست.

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ب.ظ

شاید مشکل این نیست که زندگی خیلی از ما ها، سخته. مشکل اینجاست که ما فکر می کنیم زندگی باید آسون باشه یا به زودی آسون بشه. 

مشکل اینه که ما مثل مامان و بابای دلسوز با خودمون رفتار می کنیم! و هر وقت کمی دردمان می آید. به خودمون می گیم کمی استراحت کن که حالت بهتر شه و برای اینکه شاد شویم، به خودمان باج می دهیم. بدون اینکه توجه کنیم هر ثانیه فعالیت یا استراحتِ اضافی و الکی، یا هر لحظه ای که جوری می گذرونیش که راضی نیستی، نه تنها یک ثانیه به مرگ نزدیک تر شدی! و حتی اعتماد به نفس و اراده ات را برای ادامه ی مسیر زندگی شکوندی. ولی.. اشکال نداره. آخه همه همینجوری هستیم. :))

  • Sif Tal

نظرات (۵)

سلام
درسته ...
پاسخ:
ممنون که اینجا رو می خونید.
  • مرد پاییزی
  • موافقم :)
    پاسخ:
    :)
    من هم موافقم و باز کاری نمی کنم... :/
    من اصلا نمی دونم زندگی چی هست و درست زندگی کردن چیه...
    پاسخ:
    :(
    منم نمی دونم. یه چیزایی همینجوری می شنوم و می فهمم و... نمی دونم درسته یا نه.
  • فاطمه نظری
  • :(:
    پاسخ:
    :)
    چقدر خوب شده نوشته هاتون...
    به من حس همزاد پنداری دست میده...مثل وبلاگ آقای مربع
    بیشتر بنویسین:)
    پاسخ:
    مرسی، سعی می کنم بیشتر بنویسم. :)
    برم وبلاگ آقای مربع رو چک کنم پس! :دی
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">